Livet, och döden...




"Och du får inte riva mina murar
som jag omsorgsfullt har byggt
om du inte skyddar mina drömmar
så att jag kan somna tryggt"

(textrad ur "Du får inte - Sonja Aldén")


när döden ligger nära så ställs allt på sin spets
om o om o om igen......det här är min sida av
sorgen vi kämpar med just nu, mina nära
och kära...........

ännu har inte lågan flammat ut, än finns han
kvar bland oss andra
men snart, snart har ljuset flämtat ut....



vill också tacka för era snälla kommentarer,
försöker att spara undan min del, min upplevelse
 av vad som händer, för att alla andra som levt
hela sitt liv med honom ska få de här viktiga
timmarna, jag får ta min tid sen, så får det
bli.........

återigen tack!


men du fina svärfar, du lyckades ta dig in,
innanför mina murar, nu finns du djupt därinne
och jag kommer aldrig att glömma dig, aldrig...

Kategori: Ont
1 Lindis:

skriven

Tänker så på dig, kramar!

2 myh:

skriven

vill inte att han ska vara borta...

3 gladulle:

skriven

Tänker på dig.



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: