HÄR vill jag bo!!!!!!!

                 

Svensk fastighetsförmedling

o vet ni det bästa av allt? huset kostar faktiskt BARA en miljon, i det här fallet känns det helt legitimt att skriva just BARA även om det är enorma summor!! o jag vill, jag vill, kolla in allt bara! tom tvättstugan är ju snygg, utsikten!!, ett eget orangeri med persikoträd!! det här är för bra för att vara sant eller hur?

var det ligger? hmmmm, ja det är ju inte precis här men jag menar Matfors, det kan väl inte vara världens ände? sämre till har jag faktiskt bott....  (o det är bara 28,3 mil härifrån...)
1 Anna:

skriven

Sv: Ja det där med kollektivtrafiken är skrämmande. De kör som idioter även fast bussarna är helt överfulla av människor.



Japp det är en hamsterbur :) Man får försöka att hitta ett lämpligt ställe för de små djuren. Lite knepigt att få det att se snyggt ut med en bur i ett relativt litet rum, men just nu känns det rätt okej att ha den där på golvet ;D

2 Anna:

skriven

Sv: Åh vad härligt att kunna åka snöskoter :D Har ni mycket snö? Här nere på västkusten har vi inte haft någon snö alls :/

3 Anna:

skriven

sv: Javisst! Det får du så gärna ;D Jag kan lägga upp en bättre bild på själva buren om du vill ^^

4 gladulle:

skriven

Visst ska jag släpa mig i väg i morgon, jag har ju lovat och då är det bara att fullfölja.

Mår faktiskt lite bättre i dag så det går åt rätt håll, men det har inte varit någon höjdar julhelg.

5 Lennart:

skriven

Underbart hus. Får mej att längta tillbaka till Sverige.



6 litentanta:

skriven

drömmer om den tid jag ska bli vuxen och rota mig på "riktigt"... men hur gammal måste jag bli innan dess? men huset är ljuvligt helt enkelt!



7 myh:

skriven

åh så mysigt med träbalkarna :)

8 virpi:

skriven

En miljon är inte mycket i hussammanhang.

Här utanför gbg så får man minnst ge en miljon för en liten tomt på 700 kvm.Och då är det utan vatten,avlopp och planering...suck.

Sen skall huset på.

Vem fan har råd att bo i hus om man är låginkomsttagare?

Kör du 1 mil mot havet så går tomtpriserna upp till 1,5-2 mille.

gratis med andra ord.

Kram virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: