Gomorron!

har sovit länge i natt också, verkar finnas hur mycket behov som helst att sova och då ska man väl passa på även om det känns ovant.. har suttit i telefon i timmar så mitt gomorron-inlägg kommer några timmar sent, ska försöka komma igång m julpynteriet men ska väl börja med att borsta bort gamla ostkroks-klägget och Pepsi-frätet ur min trut sen kvällen före..
var länge sen jag vaknade så äcklo i munnen som nu, förut var det efter en tokig krogkväll, nu är det efter ett tidigt insomnande, man ändras med åren kan jag konstatera...
1 Tallbacka :):

skriven

Ujj...är det inte det ena så är det det andra, sa käringa som blödd näsblon!! Nu har doktorn bekräftat mina misstankar å jag har börjat knapra piller, gubben får jag se ikväll å snart är de julafton...så snart är nog allt bra igen!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: