Barnens Hus, Umeå.....tummen ner!!




Dagens TUMMEN NER går till Barnens Hus i Umeå,
att gå ut i media med stora annonser
och utlova billiga TV-spel m.m under en viss tid och sen ha MAGE
 att bara ha 14 stycken spelkonsoler till försäljning,
det måste väl vara det jävligaste och mest oärliga en butik kan
ta sig till?!


köerna var långa, observera LÅNGA och det fanns ju inte en chans i helvete
 att ens en tiondel av kunderna skulle ha möjlighet att komma
åt dessa konsoler! nu sitter jag här som en dum en med
vännernas pengar, inget spel och nu är deras sons födelsedag pajad!

vad jag tycker om sånt, och jag kommer alltså från handeln själv och vet att
det alltid är så, efterfrågan är ju större än tillgången,
men Umeå är en stor stad och det här, det vara bara LÖJLIGT!

mitt tips är sålunda
bojkotta denna affär under årets julhandel
finns säkerligen mer renhåriga butiker även
inom leksakshandeln!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: