Andra advent har börjat!



idag är det andra advent, eller i dag bitti kanske man ska säga, sitter förgäves och söker lite av de julklappar dottern har önskat sig och tyvärr, tyyvärr så är IPodShuffle slut.... hade hoppats på att de skulle få nya leveranser men det verkar vara helt slut..... låg ju in en vettig prisklass och kände helt ok att köpa...men folk är väl inte lika sent ute som jag är misstänker jag, får kolla av mer i IRL kanske, bara det att jag är så värdelös på shopping att jag bara inte ids stå o köa för att sen bli attackerad av alla dessa unga hetsiga säljare...

förresten, hoppas ni får en bra andra advent, vi tar det nog lugnt här hemma, särbot ska väl till sin pappa och han ska även få jobba litegrann, montering av moderns nya lampa väntar i morgon em, så lite aktivitet blir det ju som tur var, kanske sitter jag kvar hos modern o inväntar honom, två flugor på smällen allts ;-)

men nu är jag trött, fick inte ihop några bra ideér så jag lämnar väl bloggen för i natt

skulle det råkas finnas nån som är bra på mp3-spelare här så skriv gärna ner nåt billigt alternativ, givetvis måste det vara BRA ljud, litet format för träningen och ett par gigabyte så det ryms lite bra musik också ;-)
1 iPod Shuffle!!!!!:

skriven

http://www.komplett.se/k/kl.aspx?bn=10473&mfr=APPLE&filter=A00600.P107439

2 onoff:

skriven

gå till onoff! superbra!!

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/58611?opendocument&markID=

3 Lindis:

skriven

Har tyvärr inga tips men sett at du fått ett par här, hoppas du fick sova riktigt gott och ha en bra andra advent!

4 litentanta:

skriven

att hihi, det är aldrig fel att lära sig ip-numrena, då ser man omg. när ens dotter tittat in på bloggen ;-)



kramis lillrompa o nähä, ville du ha en iPod Shuffle du? Lööööööööööööööööööv på sig!



5 Caroline:

skriven

Snabbt tips från din systerdotter! Det bästa är att beställa direkt på applestore.se - troligtvis billigast, gratis frakt, brukar ta max ett par dagar innan grejerna kommer fram, finns i alla färger och på Ipod Shuffle kan man dessutom få gratis gravyr tex. sitt namn eller en hälsning eller vad man nu vill ha. :)

6 litentanta:

skriven

men hejsan systerdottern :-) (kan dottern ha babblat nu minsann? hon vill VERKLIGEN ha sin iPod märker jag när släkten börjat mobiliserats också hehe!) ska kolla upp den vägen också, att jag inte ens tänkt den vägen känns lite försoffat minsann...



hälsa resten av er sörlänningar också!



7 Caroline:

skriven

Haha nej, hon är faktiskt oskyldig. Jag hittade hit på egen hand! Tror säkert att hon skulle bli kanonglad för en Ipod. Jag fick en nano med gravyr för ett par år sedan och den hänger fortfarande med överallt :)



Det ska jag göra! Hoppas allt är bra med er och krama favoritkusinen från mig.

8 litentanta:

skriven

Jag är OUTAD!!!! ve o fasa, jag som varit så anonym, eller har jag det ;-) jättekul att släkten hittar av en o en jädra tur att jag inte sågat nån känd då kan man säga, nä, skämt åsido, jag är en snäll moster loooooovar jag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: