Omstart

 
 
All bevakning är borttagen, vem som helst kan titta in och slippa bli noterad
i min lilla svarta bok, tänker att jag struntar i all kodning och bara kör med en
färdig design. Omstart alltså.
 
Upptäckte till min stora förvåning att jag missat mitt stora 10-års jubileum
här på bloggen med 16 dagar, och några 100-tals inlägg... Kanske offrar
en dag på att titta tillbaka i minnenas arkiv, eller så struntar jag i det och
siktar framåt?
 
Det är lördag, jag har ett kök fullsmockat med petflaskor, dagen "måste"
känns alltså ganska givet, tant får ta en busstur med sopsäcken full i 
pant. Lite pinsamt är det allt men belöningen kan ju bli lite lördagsgotta
tänker jag, shoppa upp panten är alltid en kul grej, min sorts black saturday-
shopping! 
 
Annars då, just nu handlar det mycket om sjukt barnbarn, peppar peppar
att ingen av oss blivit smittad trots hans 13 dagar långa förkylning! Det
varvar jag med oerhört sorgesam läsning, är ju fortsatt nästintill sjukligt
intresserad av en massa hemskheter, framförallt VARFÖR människor
är så grymma mot varandra. 
 
Dags att starta upp dagen, skaka ur chipsen i sängen (oerhört mindre
behagligt att sova i dessa smulor kan jag intyga men det är ju såååå
gott där på nattakröken...) och kleta på sig ett ansikte! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: