Mormorande

 
 
Man är ju inte en sån där stickande mormor direkt, och inte heller så
vidare duktig på att shoppa saker... Jag måste liksom hitta min egen nisch
känner jag, hur ska jag göra, VAD ska jag göra, när ska jag säga och ännu
viktigare, när ska jag INTE säga?
 
Ganska sköna funderingar att kånka omkring på, inte handlar det om några
världspolitiska frågor utan mer mysiga tankar (bortsett från stressen över
de där viktiga sakerna som måste jag sluta färga håret nu, eller måste jag
löpa hela linan ut och istället för att mörka till det, bleka allt till nåt silvergrått
"mormorigt" som jag kan sätta upp i en tunn knut på skallen?!)
 
Lite fundersam är jag också över det här med promenerandet. Alltså visst
måste väl den äldre generationen ha förtur till vagnen? Visst måste vi väl
få ta ut "Bosse" minst en gång om dagen för lite trampande runtomkring i
stan och fikastunder på cafeér och allt det där som inte riktigt blev av när
man blev morsa själv? :D
 
Nä, men seriöst, ville bara visa upp söta STORA nallen, en meter lång,
minst, och underbart mjukt ullig och dan! Härlig att krama och ett tips
till er ensamstående kanske, så ljuvlig att sova med kan jag tro!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: