Ordlös resa mot lugnet...

Behaglig resa häromdagen......(juli 2012)

 

OBS....gamla bilder, strulande blogg.se ordnar allt så bra....

väldigt missnöjd över appen minst sagt....

 

 

1 Pia:

skriven

Åh vilka härliga bilder!!! Tror du hade några av dem på FB också va?! Känns som om det här med bloggeriet tappat fart för mig.. är mer på FB nu och sedan använder jag otroligt mycket av min fritid til att pyssla med allt möjligt :)

jag hoppas att alla de där metoderna som din prattanta snacka om går att använda till något bra för dig.

Kram!!

Svar: Visst tusan har man tappat bort bloggandet.... trögt att hitta nåt som känns vettigt att skriva om, jag hänger ju dock på twitter o passerar fb lite nu och då :) Det är jättekul att se allt ditt pysslande också, ger liiiiiite mindre prestationsågren än all den där zumban o så ;)
Kramen bakas!
litentanta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: