- Ömsom dugg, ömsom sol, o en massa fniss!








Sov toklänge, alldeles som en klubbad säl. Vaknade efter 12 utan att ha
vaknat en enda gång på natten, återigen fungerade "magin". Tystnad,
sån där total tystnad och bara stilla.....

Dagen gick från gråmulet till härlig kvällssol med lite mygg, har fått årets
första myggbett mitt fram på halsen och lyssnat till särbots egna
"hummel"-träd.... Jag fick ett besök av lekatten, storjägarn var förbi och
sen körde vi ett Drive In-race för en grannsnickare, helt ok dag alltså.

Nu siktar jag mot duschen, luktar inte helt mumma
efter grillstunden och sen ner under duntäcket igen.

Hoppas på sol i morgon, gärna hela dagen för jag
har med mig kameran och här känns det som att
det skulle vara riktigt kul att ge sig ut och leta lite
vårmotiv!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: