Snart smäller det till!

 
 
Inte alls så många dagar kvar innan de dimper ner, dottern med sin engelska kärlek!
Tanken var väl den att jag skulle ha kickstartat min djupt insomnade engelska såhär i
förhand men det har inte hänt kan jag bara konstatera.
 
Nå ja, vi litar stenhårt på tösabitens egna ordflöde, hon får agera översättare åt oss andra,
när mitt babbel väl kommer igång är hon nog den enda som kan hinna med ändå ;)
 
Det fortsätter att vara en total bloggtorka, händer inte så mycket i livet just nu förutom
en liten medicinändring som förhoppningsvis rätar upp saker o ting. Min lilla rabatt har
börjat växa till sig och nu funderar jag bara på att köpa lite blommor till insidan av 
lägenheten. Jag har allt utom gröna fingrar vad gäller inomhusväxtlighet, har bara en
endaste kruka som inte ser pestsmittad ut vilket är lite tråkigt minst sagt.
 
En sak till förresten,
jag har tagit ett stort
steg framåt i den tekniska
utvecklingen minsann!
 
 
(det tog bara nästan 44 år att inhandla min
allra första micro, det ni, kalla mig inte
tjurig eller nåt annat bara... ;) )
 
 
1 Camilla:

skriven

Jag har inte heller någon micro! Tycker det är en onödig detalj i ett modernt hem ;) Kramas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: