- Jag skulle så gärna vilja


GÖRA MASSOR

men det är satan så trögt!


Jorden, sett från Apollo 17 den 7e december 1972.


Hemma hos Ett hjärta RÖTT fortsätter bevakningen av vår svenska
politik, Dags att prioritera - och opponera! Jag hann själv se en
gnutta Reinfeldt igår kväll innan jag fick zappa bort eländet ..


Vill man hänga med under den pågående katastrofen i Japan,
försöka greppa vad som händer i Libyen, Yemen och de
angränsande länderna så finns Al Jazeera och BBC
för ständig uppdatering ....


Själv vill jag, men fixar inte
överlåter nätet åt alla med
klara knoppar och flinka fingrar




(bilden är länkad till facebook,
gå med och visa din solidaritet!)


1 L:

skriven

Salaam syster. Om du har tips på vad man kan göra för japanerna, palestina, lybien etc berätta gärna för mig. jag vill hjälpa till, men det känns som att det inte finns mycket att göra :( Aljazeera och bbc.co.uk är bäst! Ws


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: