- Oj..... blir en #tweetup i morgon ;)




Nu när man börjat leva och umgås i den där andra "verkligheten" så följer en del
spännande saker, som att träffa någon IRL! Känns helt sanslöst ovant måste jag
erkänna, kan ärligt räkna upp det antal nya bekantskaper jag skaffat mig och
träffat sen min epilepsi på ungefär höger hands tumme, och pekfinger ...

Konstaterade häromdagen att jag håller på att förvandlas till Woody Allen allra
minst, är det något en korkad diagnos som epilepsi verkligen hjälper till att röra
till så är det just självkänslan. Man vill ju liksom inte framstå som en idiot. Även
om jag ju vet att det inte hör ihop med sk "intellekt" så är det jädrigt pinsamt.
Gafflande på nätet är ju en sak, interagerande med en annan människa en helt
annan femma...

Tror dock att det kommer att gå bra i morgon. Bara för att jag inte har samma
koll längre så innebär det ju definitivt inte att jag inte har samma känsla för bra
människor nämligen. Tror att det blir bra, och är nästan helt säker på att det blir
gott också, det ni!

Ska ni våga er utanför er egen "comfortzone", se för tusan till
att det är en sån där braing som tar med sig eget fika ;)

(o jag VET att ostkroka inte har ett dyft med det här att göra men jag kan
inte låta bli, älskar Tom Cat OCH ostkrokar, ja, det har ni väl redan förstått ;) )


1 Pia:

skriven

Hur gick det då??? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: