- Hur överlever ni internet?!


Jag läser och tittar, lyssnar och skriver, internet fullkomligt attackerar ju med
allt från enormt spännande verklighetsskildringar till det ytligaste av det ytliga.


Ibland tror jag att jag helt enkelt är beroende av att LÄSA, jag älskar ju nyheter,
jag vill VETA vad som händer, vad som sker just precis nu samtidigt som det
är oerhört njutningsfullt att följa med människors egna funderingar och tanke-
snurror på nätet..


Självklart är det väl så att vi människor som lever i ett "mindre sammanhang", jag är
ett solklart exempel på det som ju tillbringar över 90 % av tiden här hemma, kanske
har ett större behov av att hitta av saker och händelser som vi kan fylla upp våra liv med?

Jag har ju också jobbat min heltid, stressat, försökt pussla ihop familjeliv, arbete och
en liten gnutta fritid och då fanns inte möjligheterna till att försöka hänga med i samma
utsträckning men om jag inte fick göra det nu, ja då skulle jag inte må så pass bra som
jag ju ändå lyckas göra nuförtiden. Nä, det blir en svammeldag i dag också ser jag, vi
övergår till några bra länkar istället om ni vill veta var mina tankar är idag, ok?


Dagens länkar

Al Jazeera - förstås!





självklart finns det en massa mer men det får
räcka för stunden, själv ska jag googla på det
där om att jag INTE ska få ha smink på mig när
jag gör min magnetröntgen...

illa... jag försöker att dölja så mycket litentanta det
bara går ute bland folk nämligen, vill inte visa upp det
"här" som för tillfället har tagit min plats....


( utan pixlar ser jag både tand- och vettlös ut ^^
men många röda hjärtan finns där allt !)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: