- Japp, jag startade om!




Önskar att jag hade en massa roligheter att skriva om, en massa julpysslande
och fixande men jag har en massa hopp, än är det ju inte julafton, eller hur?

Har börjat äta något som heter Amlodipin, peppar peppar om inte jag
redan nu känner mig fräschare, gillar så snabba resultat, och ja, skulle
det inte vara pillren så duger gott ev placeboeffekt. Jag vaknar utan
den där katastrofala huvudvärken, jag kände mig en hel massa lättare
när jag promenerade till VC idag fast jag flåsar som en dåre.

Det är knepigt det där, jag var helt förberedd på en jobbig tid nu och
antagligen hade jag fortsatt likadant till en smärre krasch, för när man
inte riktigt vet varför man mår som man gör, ja, då väljer jag i 99%
av fallen att inte gå till doktorn. Nu i efterhand så hittar jag ju mer och
mer anledningar till varför det varit så tunga veckor. Om inte annat så
torde väl min vilopuls på 96 dragit ner orken en hel del, nu blir det en
promenad om dagen så fort jag känner mig stadigare på benen igen.

Annars? Nja, inget nytt under solen kan man säga.
Det fortsätter att regna och vara snorhalt ute, snart
är det bara barmark kvar vilket ju är förjädra trist såhär
till jul men vädret är ju som det är, inte så mycket att
göra åt.

Äsch, har nog inget att berätta egentligen så
jag säger väl god natt, hoppas på en gnutta
sol i morgon och möjligtvis en sväng till affären.

Jo men just ja, även om jag tappat bort
geisten i politiken just nu så har dessbättre
inte Ett hjärta RÖTT gjort det !





1 A:

skriven

Tittar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år! KRAM

2 Kristina:

skriven

Hejhej...

Japp, det händer mycket men inte på bloggarna just nu:)

Skönt att se att du med mår bra(så bra man kan):)

Ångestattacker har verkligen öppnat ögonen, inget roligt alls. Svårt att styra skiten med.

Massa kramar och ett gott nytt.

Kristina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: