- Att skämmas över sin egen rabatt...


Jag erkänner det, rakt ut, jag har en TANTRABATT och den blir bara fjolligare
för var gång jag tittar på den, herreje så mycket puttenuttigt, rosafärgat och
sött jag har klämt ner här....

Tror jag fick storhetsvansinne, eller helt knäppade ur bara för att allt var sååå
billigt..... Inser att jag inte ska vara med i nåt trädgårdsdesignprogram ivf och
att jag skäms så pass mycket att jag vattnar nattetid...


Hmm, det är ju gulligt med små gulliga blommor men nä, det känns som sagt
var mer 82 än snart 42 och nästa år ska jag INTE göra likadant! Då blir det
bara STORA, gröna, "tuffa" blommor.... Det här sabbar min look liksom, jag
sitter där på altanen och skäms när folk går förbi, gör om, gör rätt, skärp mig!
(ingen bild nej, aldrig att jag ställer mig därute och fotar eländet...hah..)

Åsså röstar ni väl rött får jag hoppas?





tantan herself, som bevisligen blandat ihop gröna fingrar med....
1 Dan:

skriven

Ajdå, att den blev sån! Går det inte att PRESSA NER LITE SVARTA OCH ELDRÖDA insektsätande...typ... Djungelmonsteror... som kanske kan sätta i sig ...typ...pudlar eller chihuahuor så folk förstår att här bor minsann ingen gammal tant utan en tuff...tuffing!

Men fjärilarna kanske gillar det rosa?

2 A:

skriven

Just hon som slutar är ju den som är "den bättre". Det är väl alltid fel personer som slutar...Jag är i alla fall glad att ajg fick reda på det nu, så jag har sommaren på mig att smälta det. Hade varit lite väl chockartat att få veta i höst.

Haha, jag tycker det verkar mysigt med massa söta rosa blommor, jag!

Natti natti!

3 ilse-marie:

skriven

Själv älskar jag "tantrabatter" med mycket rosarött och sockersött romantiskt. Inget att skämmas över ;-)



Tack för alla dina hjärtevärmande och kloka kommentarer på min blogg (och alla länkar). Jag hoppas du får en härlig sommar du med (trots allt) och att vi vaknar upp i höst med en ny rödgrön regering (lika röd o grön som våra rabatter). Kram / ilse-marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: