- Sova bör man!




Lite trögstartat idag men snart smiter vi iväg och letar lite fina blommor till svärfar,
hoppas kunna hitta några riktigt gamla sorter då vi ska ut och titta kringa gamla
tomter och hus.

Fast nu hör jag ju att särbot verkar ha startat igång nån traktor, hmmm, kanske jag får
ta en prommis upp i skogen själv i stället? Det är ju stora "kasta allt gammalt skit du
har samlat på dig"-helg här nämligen, grovsops-containern är här allaredan och jag
har redan erbjudit mig att meddelst sprayfärg markera allt som ska väck ;-)

Fast ärligt talat, jag kanske skulle göra tvärtom, markera det som ska vara kvar istället
blir bra mycket mindre färgåtgång på det sättet!


Ha det bra därute!
1 Jag:

skriven

Klokt svammel...Tack för de orden...

2 Anonym:

skriven

Åhhh...Du är verkligen en underbar människa ...tack för att du tänker på mig....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: