- Gott nytt och ta hand om er!


Ten great tips for 2010


1 - Stay out of trouble




2 - Aim for greater heights



3 - Stay focused on your job




4- Exercise to maintain good health



5 - Practise good teamwork



6- Rely on your trusted partner to watch your
back. Take your time trusting others
.



7 - Save for rainy days.


8 - Rest and relax




9 - Always take time to smile


10 - Realize that nothing is impossible!






The Senility Prayer

Grant me the senility to forget the people
I never liked anyway,

The good fortune to run into the ones I do,
and The eyesight to tell the difference.




Jo, jag vet att jag skulle ha vidarebefordrat detta via mail,
men du Åsa, jag gillade det så mycket att det hamnade här!




Nu skiter jag i datorn,
tvdags, åsså gott nytt år på er allihopa!
1 A:

skriven

Nu fick jag mig allt ett gott skratt! Särskilt blåmesen och ekorren är ju bara för söta!! Och dessutom älskar jag blåmesar! De är faktiskt jätteroliga att titta på när de hänger o klänger o gungar i grenarna. Man kan faktiskt tro att de leker!

Naturligtvis kan du få läsa även en skyddad blogg, när och om det blir nån. Det jag inte vill är att folk som känner mig (t ex från jobbet) ska läsa.

Jo, jag har både hört och läst en del skräckhistorier om utsättandet av Efexor. Även läkaren varnade mig för olika symptom, som "elektriska stötar" genom kroppen etc. Har ju märkt flera ggr när jag glömt ta den på morgonen hur det kan bli och varit livrädd för utsättandet. Hu! En medicin som ger såna symptom vid utsättning har jag ingen lust att fortsätta ha i kroppen! Edronax har jag adlrig hört talas om. Tycker jag hört talas om massor med olika antidepp men den här har gått förbi mig totalt.

Massa kramar för det nya året, som bara får bli bättre!! (Det skulle bara våga annat, eller hur?!)

2 Anna:

skriven

Hehe! Nu är det JAG som tänker sno utav dej... ;)

Gott Nytt År på dej vännen!!

3 Sara:

skriven

Å så helt underbart!! :-) haha!

Ja, precis som du skriver, så kan det inte bli jävligare än det har varit nu senaste tiden.

Nu lämnar vi skiten bakom oss i den mån det är möjligt, och så tar vi oss an det positiva livet har att erbjuda (jag har hört att livet ska vara vackert..). Nu jävlar kör vi, ok?

Allt gott önskar jag dig.



Varm kram

4 Bloggullet:

skriven

Jag önskar dig gott nytt år.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: