Mer Robin Bengtsson!




så glad blev jag över att se det här inlägget hos Gladafamiljen!!!!!!


( o ja, jag har hittat en bra sida m gratis gif-filer, varsågoda! den är på danska men det passar mig bara bra, mormor var ju danska så man kan säga att jag har det i blodet!)
1 gladulle:

skriven

Tur att man kan glädja någon:)

Men jag säger bara med den rösten och dom ögonen (blicken) kommer han att gå långt. Nu när han inte ser ut som bambi på scenen längre.

Dessutom så har man rätt till att bli gummsjuk någon gång ibland:)

2 litentanta:

skriven

ska vi starta en fan-club för oss +30 kvinnor som gillar Robin? haha, skojar bara, kan verkligen se framför mig hur dottern skulle skämmas ögonen ur sig om jag trampade omkring i en kepa m "Robin rules!!!" på ;-)



3 gladulle:

skriven

asg skulle nog vara rätt så många även i min närhet som skulle skämmas :)

4 mamma:

skriven

Vilken jätterolig sida.



Kram

5 litentanta:

skriven

misstänkte att den sidan skulle passa dig morsan, o du förstär ju allt också ;-)



kramen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: