Trampar vidare, trots solsken och sånt.

 
 
Mår faktiskt bra idag, förutom en himla massa vingel och svammel förstås, det är ok
och acceptabelt när inga anfall kommer. Har ägnat mig åt lite utflykterier idag med lillfisen, 
en sväng förbi apoteket för påfyllning av medicin, de ramlar hela tiden ur min apodos
vilket känns lite korkat - sånt jag verkligen kan strula till, men vi får försöka räta upp det
hela senare helt enkelt.
 
Vi har kollat in "nya" Vasaplan, barnbarnet ÄLSKAR ju sina bussar och självklart att jag
också ska få kolla in hur allt ser ut nu när ombyggnationerna är igång. Ja, det är väl vad
vi har gjort kan man säga, bussat på lite runt stan, sånt som inte kommer att vara lika
kul om några år så passar på nu när det är ett litet äventyr!
 
Snart är det fredag igen, då väntar återbesöket hos tandläkaren, det var inte så enkelt
som jag trodde utan vi fick helt enkelt avsluta mitt i under förra gången, "vissa" av oss
hade väl kanske lite för mycket panik för att hon skulle göra klart vilket innebär ännu
en gång... Tänker att jag fixar det själv då, hade ju med ledsagare senast pga mina
mediciner som krockar, och deras tappra försök att sedera mig vilket INTE funkade.
Nu ska jag minimera lipandet, försöka se till att jag faktiskt andas också och tänka
att nog vore det väl fan, eller nåt sånt...
 
 
Men han var allt snäll, killen alltså, som körde hit för handhållning förra veckan,
verkligen fint gjort, nackdelen med att ha någon med är ju den att jag blir ännu eländigare då.
Hålla handen o sånt. Gråt och elände.
 
Skruven är ju redan placerad i roten, nu "bara" bygga tand kring den?!?!?
Ja herregud, inte skriva, tänka, prata om det här, luuuuugn o fin - andas, 
som vi kör med alla tre i familjen ;) (och sen ett par stesolid och en rejäl
skvätt midazolam - jag fixar det här!!)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: