Tysta leken fortsätter.....

 
Men vad ska man göra när man inte kommer åt orden?
 
I dag har vi en mulen dag, regnfritt åtminstone men solen lyser minst sagt med sin
frånvaro. Storstilade planer, dvs en promenad till affären för lite påfyllning av mat
och frukt, och sen buss hem. OM jag inte ska ta med en tomback förresten... Så,
nu kommer de här svåra besluten in. Det blir banne mig ingen promenad alls till
någon affär utan här ska lyxas, buss dit och buss tillbaka hit. 
 
(har faktiskt funderat på att låta mitt orginalsvammel ligga kvar helt okorrigerat på bloggen,
bara "för att" men det får bli någon mer inspirerad dag, då kan jag bjuda er på en tur i 
"baklängistan", "kastaombokstävernas rike" och "allthippsomhapp" :)
 
Här hemma rullar allt på, dottern växer, eller om man nu ska skriva att Bosse växer?
Båda två växer helt enkelt och mormor passar på att jobba upp nån sorts sympati-
bula på magen, tänk om det skulle ploppa fram en moster eller morbror också mitt
i allt? ;)
 
Nå ja, ska droppa i lite ögondroppar, snora upp lite cortison och försöka väcka
den väna dottern, dagen har ju börjat och eftersom att projekt vända dygnet
återigen är igång lär jag väl göra min del, tjoa genom väggen sådär lagom mjukt.
 
Ni får ha det så bra, titta gärna in på twitter om ni är pratsugna, är
stället man mest troligt hittar igen en litentanta nuförtiden!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: