- Solsken ute, solsken inne!



Här är mitt första försök att få till ett vilsamt sovrum. Det går i caffe latte,
vitt och rosa/lila. Har tjuvlånat dotterns bild o ställt i fönstret just nu, en
sådär lagom knallrosa ram och två söta systrar.

Annars så verkar mina bihålor ha löpt amok igen, huvudvärk och litervis
med sånt där mysigt snor att fräsa ut. Ja, o sen har jag ont i ryggen också,
det är ju lääääänge sedan jag kände såhär mycket. Tänker skylla det på mitt
eget sätt att hantera förändringar. Har gruvat mig så för den här flytten men
vet ni vad, det går ju bra!

Jag känner mig lugn, inifrån och ut, dotra är ju vuxen, det var dags, hon
behövde det och jag har passat på att leka med lite av de smink och ansikts-
rengöringsprodukterna hon överlät på mig. Är alltså totalt genomskrubbad,
huden drar och sliter och jag är LIKBLEK haha! Gäller att lära sig att fylla på
med något när man skrubbar bort allt gammalt, var ju åtminstone hudfärgad
förr ;)

Nu ska jag lägga mig i ett kokhett bad, finns nämligen MASSOR med bodyscrub också,
ska byta "kostym" innan det är dags för skymning och efterlängtad promenad.
Kan inte vänta tills det är "löning", ska köpa mina solglasögon det allra första
jag gör så jag kan komma mig ut och njuta av vårsolen också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: