- Tjosan, här ska fixas!




När man äntligen tar sig tid att kolla upp saker och ting,
dvs när det kommer ett brev i brevlådan med information
om att det går att kolla upp när man ska få renoverat,
så hittar man de verkliga godbitarna!

Även om jag inte direkt var på topp när jag kom hem från prattantan,
en sån där som vet och kan allt..... jo, tyvärr, så illa är det, så kan inte
ens negativa tantan låta bli att bli en gnutta lycklig över det här beskedet.

Om jag lägger till ynka 435:- så får jag en ny spis också!
(förhoppningsvis något som kan sänka mina över
600:-/mån eländiga elräkningar)

Dottern kommer hem med godsaker minsann, jag ska bara njuta av
tapetprover och drömmar om en lägenhet som bara jag vill ha,
och dottern givetvis men ändå!

Bästaste prattantan ska tala med fk åt mig, fortsätter med projekt
ta emot hjälp när det är saker som är superjobbiga, och jag ska
bara oroa mig lite lagom, yiiippppieeee!


1 Pia:

skriven

Verkar som om 2011 blir ett bra år!! Definitivt inredningsmässigt!! :o) Härligt!

2 Pia:

skriven

Tack så mycket!!!

Jo, jag har ju kört 3-4 gånger i veckan i nästan två månader nu.. Men förra veckan innehöll så mycket annat(läs mensvärk och ögoninflammation) så det blev bara träning en enda gång. Det märkte jag av direkt.. Svinont på mornarna, mera huvudvärk och trött som f-n!! Så denna vecka blir det "rättning i ledet". Zumba på tisdag till att börja med. Det ska bli spännande! :o)

3 Katta & Doriz:

skriven

Men du menar att du ska betala så mycket mer i hyra för ny spis??? Så får de inte göra. En spis ska finnas utan extra kostnad. kolla på Hyresgästföreningens hemsida!!! Vet att en del bolag försöker höja hyran,m men på det sättet har de inte rätt att göra det. En funktionell spis ska finnas som standard.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: