- "Det är inte så kul när det går bra för bara en del av befolkningen!"



Så underbart härligt skönt att få läsa dessa rader, tänk om de kunde smitta
av sig liksom, om andra vågade stanna upp och fundera över hur vi har
lyckats ordna till det så jävligt som vi har det i dagens Sverige....

Är min alldeles egna lilla RUT värd det faktum att människor går på knä?
Eller snarare såhär, är JAG verkligen så viktig att min personliga konsumtion,
av både pryttlar och människor helt försvarar det faktum att jag kan skita i resten?

Det är inte förvånande att M dyker - Lotta Gröning, Expressen


Jag har inte tänkt försöka mig på någon lång text
idag, fungerar inte, men har en länk att bjussa på,
tänkte visa upp hur "den andra" sidan av myntet
kan se ut...

Ja, om man heter Helena Rivière, är FD moderat riksdagsledamot,
lika relevant som att jag själv är FD blondin utan hängtuttar... och
verkligen har a stick up her ass total avsaknad av medmänsklighet.

(tänker jag alltså....)



1 ROBIN HOOD - gratis designhjälp:

skriven

Hejsan, skulle du vilja ha bloggsvar? tänkte bara tipsa om en tävling jag har där man kan få en bloggsvarsinbjudan, läs mera här: http://robinhoods.se/2011/march/bloggsvarsinbjudan.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: