- Stannar till på vägen mot badet.....


Kontraster, alltid dessa kontraster i livet.... Jag har haft igång Al Jazeeras
engelskspråkiga livesändning hela dagen, liksom igår, kan bara inte släppa
händelserna i Egypten och det är väldigt blandade känslor här hemma.

Skräckscenarion varvas med glädjefyllda bilder när Cairo-borna välkomnade
militären till staden. Nu talas det om att plundringarna är igång, bilder från
Egyptiska museét visas med sönderslagna montrar och två av de ovärderliga
mumierna förstörda.......

Vill du också följa med direkt i händelserna?




Hemma i lugna, stilla Umeå är det mest avancerade som hänt mig under
dagen mottagandet av ett väldigt spännande mail......eller, nä, inte direkt...





Jag tar min skvallertidning o kastar mig i badet istället,
synd att jag inte kan stå till tjänst mrs Kelvin, tänk er
själva - 20 % av 18 milj $  ≈ 19 325 539 Skr


ha ha hah.... (om du vill svara så maila till mig, jag kan
ge dig en fullmakt så får du göra som du vill.....)



1 Pia:

skriven

Synd att det där mejlet inte var seriöst. Då hade du haft tillräckligt med pengar för att kunna visa fingret till en viss kassa! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: