- Lite punka blev det allt




Vi har ju alla olika sätt att tänka på, jag gränsar väl katastroftänkarna ibland, men bara
när det gäller vissa saker.....saker som kan gå fel det vill säga. Och tro inte att jag har
samma inställning när det gäller andra, det är olika spelregler för olika människor bara.

Vi startar upp 2011 med de bästa förhoppningarna, dottern ska fortsätta in i framtiden
och jag ska fortsätta in i min epilepsikirurgiska (hmmmm?) utredning. Har fått reda på
att jag har "en hel del avvikande impulser framför allt över vänstra tinningregionen" vilket
är "ett intressant fynd"....


Det innebär att jag fortfarande är med i målgruppen av epileptiker som kanske kan "lagas"
med en, som jag förstått, tinninglobs resektion. Dvs att man OM man hittar skadad vävnad
avlägsnar den för att på så sätt minska risken för anfall. Snipp, snapp och väck med det.


Men nu ska man veta att utredningar tar tid, hjärnor är komplicerade, ingenting är
säkert eller garanterat eller fastställt ännu så just nu är det kanske bara jag som
målar fan på väggen, ännu en gång?



Det som är solklart är dock att jag släpper ALLT, alla meningslösa konflikter,
korkade tjafs och totalt oviktiga hjärntroll, vik hädan för framtiden är vår,
eller hur är det nu man säger?



1 Pia:

skriven

Självklart, bort med hjärntrollen och skåda ljuset som kommer mer och mer!!! Nu pratar jag inte om ljuset i den berömda tunneln alltså.. apropå ditt katastroftänkande :o), utan det vårlika.

Kram!

2 Anonym:

skriven

Massor med Kramar sänder jag dig!

3 Anonym:

skriven

Massor med Kramar sänder jag dig!

4 Madeleineslife:

skriven

Det är skönt att vi går mot ljusare tider! Skönt att få något slags besked. Men operation är aldrig roligt, op är alltid en op! Skulle oxå vara nojjig om dom skulle öppna upp min hjärna. Men dom är skickliga idag & hoppas att dom kan göra det dom säger & att det skulle göra att du mår bättre!



Bamsekram till dej ifrån mej



P.S tack för dina fina & värmade kommentarer på min blogg! D.S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: