- Ibland känns det som att man tar sig vatten över huvudet, ALI....




Dagens prestation har varit ännu en askbotten, jajamensan, jag utvecklas
som bara den! Klarade av hela ena sidan...alldeles själv...... sen fick jag
hjälp med stödveck och ja, allt utom att vika över sista fliken....herregud...

Jag vek även en mugg....... lämpligt att ha när jag var tvungen att hiva i
mig treon, det är svårt att tänka och det är banne mig inte smärtfritt, den
klarade jag dock HELT UTAN assistans minsann =)


Dagens styrkeprov var dock båten....eller om det nu var en hatt?
(om jag klarade av den?.....men hallå, gissa??  näää)

Hann också "sortera".....dvs plocka ur blanketter ur kuvert, ibland
kunde det vara både ett papper och en folder!

Tyvärr så sken solen rätt in i rummet, bussarna med
sina höga speakerröster levde om utanför,
björkarna ordnade fina "ljusfladder" i rummet och jo,
visst var en takfläkt igång också...under lysröret...

Jag är liksom inte såå kinkig, var strängeligen upptagen med min
amatörorigami, men efter nån timme eller så var det dags att  koppla
in epilepsin.... Note to myself- Tänk efter FÖRE....


Men så här otroligt "viktig" och "jag vet inte vad"-orienterad kan en
av ALI-s alla "möjligheter" att komma tillbaka till arbetslivet se ut,
lite mager kan man nästan tycka... (Viktigt att veta är dock att jag
tycker väldigt bra om personalen där, de är kompetenta och trevliga
så vad gäller social samvaro 10 poäng... )





Inspirerande folder att plocka ur ett kuvert va? Som säkerligen
har åkt in och ur samma kuvert x antal gånger, jag är unik
minsann......


Ja, nångång måste ju vara den första för det också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: