- Försäkringsbedrägeri in action.... hehe


Näää, så illa är det inte, bara så roligt mitt i allt. Har inte haft en försäkring på
år och dagar, blev omkullpratad av trevlige säljaren i går kväll och har idag
genomlevt min första dag som olycksfallsförsäkrad ;-)

Sen kan vi ju konstatera att med säkerhetstänk och "vuxenfasoner" så verkar det följa
vissa mindre roliga saker...typ.  Jag har ramlat, jag menar, hela 18 timmar in i olycks-
fallsförsäkrandet så stupar jag platt fall haha! Datorer har vissa brister, blodstopp i fötter
är en av dem, ivf om man fastnar för länge (vilket jag ju gjorde då jag egentligen skulle
städa i eftermiddags...)

Upp o hoppa, leka aktiv gu bevars, en fot mindre, eller ivf en sovande fot, som inte alls
är intresserad av att fylla den där huvudfunktionen hos en fot, typ hålla uppe kroppen!
Undanflyttade möbler, pga ursprungstänket "städa lägenheten" hamnar i vägen och då
kan man så behändigt kila in ena foten under mattan....

PLATT FALL!!

Nå ja, tack vare akutinsats av dotter meddelst frusna rabarber så verkar jag ha kunnat
bromsa upp vad som nu knakade till....för det knakade ordentligt minst sagt....  Nu är
foten omlindad, jag ska hiva upp den på vardagsrumsbordet och jädrar, här ska inget
svälla upp och blåna till sig, trots möjligheten att "tjäna" pengar ;-)
1 Madeleineslife:

skriven

Men vännnen.. Stackare!!

Vad trött man blir på sig själv när man lyckas med en sådan sak..



Vrickade foten igår.. Som vanligt! Ska få nya fotledsortoser...



Skönt att du hade din dotter som hjälpte dej.. Krya på dej kramar i massor till dej!!

2 Pia Hagman:

skriven

Ja jösses!! Vi är halta och lytta bägge två nu!!! Idag gör knäet mindre ont men är fortfarande väldigt svullet och har en otrolig färgskala nu.. :o)

Däremot tror jag att jag sträckte mig på framsidan axeln när jag slog i armbågen. För satan i gatan så ont jag har där nu!! :o(

Nåja, vi lever Lilla Tanta.. det får vi vara glada över! Hahahaha..



Jaa du, cykla i Umeå vintertid?? Är man lat så ids man inte gå.. så enkelt är det, tror jag!! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: