- Nedräkningen har börjat!


 

 

Nu börjar det hela

mamma litentanta fick plötsligt ågren....

 

Liten dotter är snart inte bara liten dotter,

hon är snart vuxen dotter,

inte kan det väl vara så enkelt,

blir de liksom vuxna sådär i ett slag?

 

 

Får väl vara tacksam över att det

fortfarande finns småungar i närheten,

jag har precis testat om alla mina gamla

knep fungerar och vet ni vad,

 

titt ut och kittla lite granna fungerar fortfarande,

han skrattade tom åt det gamla tricket att blåsa

pruttar på magen ;-)

 

(varför jag kallar honom småunge?

Jag är definitivt den där INTE en sån där

cougar som vi "mogna" kvinnor anklagas för,

jag får mest dyngångest av det lilla

faktum att han bara är 37 år....)

Men, nu är det mitt första FÖR-grattis till
dottern som gäller, bara 13 dagar kvar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: