- Bara 8 dagar kvar!




Dagarna rusar fram
snart bara en ynka vecka kvar!!!

Om en vecka är du stor och
tittar man på det kinesiska astrologi
är det tydligen såhär du är ;-)


Personer som har dessa tecken

är födda under dessa perioder:

1931 feb 17 - 1932 feb 05 (kinesiskt år: 4629)
1991 feb 15 - 1992 feb 03 (kinesiskt år: 4689)

 

Typiska egenskaper för en get är:

Kreativ, snäll, problemfri, känslosam.

 

Typiska egenskaper för elementet metall är:

Stark, dygdfull, krävande.



(dvs en get i metall?!)

Lööv från en morsa som fastnade helt fel
igår kväll och blev lite sen med dagens
påminnelse, förlåååååååt!
1 Jag:

skriven

Ja du...Duktig vet jag inte om jag är... Men vet du...för 1 år sedan skulle jag varit ett nervvrak NU...då hade jag legat här i min säng o haft världens ångestattack... Jag hade inte vågat ens för mig själv visa att nu är jag trött orolig o ledsen... Jag hade mått hemskt...

Nu släpper jag upp portarna o storbölar i stället...O erkänner för mig själv att jag tycker att de är skitjobbigt...O jag tycker att jag har ett hellvete ...O jag tycker inte att de är rättvist...



Sen kom ju kalabaliken med dottern som försvann ;-) .. Stackaren... O då helt plötsligt var tankarna på mitt eget elände borta...



Funderar faktiskt om jag fick en chock...jag trodde faktiskt hon hade råkat ut för något först innan jag hann samla tankarna o började tänka konstruktivt...



För sen blev jag sååå trött o frusen...JAg rent hackade tänder... Hmmm..kroppen är bra underlig....



Lite sömn o nu ett samtal med raringen så känns allt mkt bättre....1 vecka... denna tid...dååå.. är jag med raringen in real!! Så då är nog allt frid o fröjd =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: