- Trött?


Inte vet jag om det hjälper men vi är fler, många fler, som hasar oss
fram i dessa tider... Jag är smått fascinerad över hur svag man kan bli,
NU, när solen faktiskt börjar visa sig lite längre för var dag som går...


Själv har jag somnat en skvätt idag efter middagen, inte det mest smarta
om man som jag har svårt att somna på kvällen, men idag gick det helt
enkelt inte att undvika eländet.... Jag är trött, "utschlut" och det är inte så
lätt att inte låtsas om det....


Ska försöka hålla mig vaken några timmar till, tror att jag är utan mina
sova gott-tabletter också, då vet jag att det är lönlöst att somna till för
då är jag garanterad att vakna tämligen omgående och sen inte alls kunna
sova en timme till.


Förresten,
snart är det vår med takdropp och härliga skoterleder,
är ni avis? För det borde ni vara.... Inte så många som
har skoterled direkt från gården ;-)


(ok, ok, nu bor jag ju inte kvar där längre då men
lite hemma är det ju fortfarande, eller hur plutten?)





1 Pia:

skriven

Längtar efter solsken och takdropp.. Nu börjar det blir för mycket även för mig, som är en vinterälskare av rang! -24 grader idag.. det enda positiva är väl att det inte verkar blåsa!! Alltid något!

Du missade inte storloppisen på Nolia, den brukar ju vara i maj. Nej, det var en sån vanlig söndagsloppis bara.. i två mindre rum.. Inte för att man inte kan göra fynd även då! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: