- Tatuering!!




De här verkar vara de mest vanliga symbolerna för
epilepsi, ivf här i Sverige, men jag har så svårt att
välja....



Det blir ju svart/hudfärgat och ja, vilken av
symbolerna gör sig egentligen bäst på en
tantarm?


Under symbolen kommer det att stå
epilepsi också för att liksom förenkla
för ev behov av hjälp.


Tror att det här kommer att bli superbra,
lutar själv mot att det blir den högra
symbolen, den känns lite mer tydlig,
vad tycker ni?
1 Madeleineslife:

skriven

Om det vore jag så skulle jag ta den nere till vänster.. Den är lite mer arbetad & det gillar jag ;)

Men det är inte jag som ska ha den, så det måste kännas helt rätt när man gör den..



Lycka till!



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: