- Vem var bäst?

Är lite kluven, tyckte att det var bra klass, hög nivå på de som var
bra i kvällens Idol och jag svajar mellan några stycken.... Lutar mot
coola Jon Sindenius... (liten bonus tubsnutta)



eller liten Felix?



eller Jenny Eidercrona...


 

 

 

Ska verkligen försöka att inte bli sådär totalt fixerad vid den här

omgången av Idol ivf, om inte annat så brukar enbart smsen till

dotra kosta en förmögenhet när man sitter här och bara brinner

för att få kommentera allt ;-)

1 Ellinor:

skriven

Jag missade ju Idol idag men jag ska sätta mig att se det nu, just love it!



Ok, då förstår jag att du inte kan äta mjölkchoklad, det fungerar ju inte. Själv har jag faktiskt lite svårt för den mörkaste mörkaste choklade.



Ja, det är lite samma för mig, är gymnasielärare och träffar X antal ungdomar varje dag, jag vet att det är lönlöst att spraya men jag gör det i ren självbevarelsedrift, ut i fall att!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: