- Ja int vet jag.... Idol är väl sisådär...



Ja du, alltid retar det någon hehe,
men här har vi en tanta som verkar
gilla Rabih´s version av MJ´s
You are not alone

Undrar vem som kan snea ur på
morsans smak nu då..... men jag
känner att jag bara måste vara
ärlig... jag fick gåshud...


Fast bäst är ju Reza....



1 Anna:

skriven

Haha! Och VAD testade litentanta, då...

Lättare att stoppa fan i grinden om man vet vart... asg

Och (viskar) TALA INTE OM FÖR IDIOTERNA!! asg

2 justine:

skriven

ja absolut ikväll var hon bäst , trevlig helg kram justine

3 justine:

skriven

ja absolut ikväll var hon bäst , trevlig helg kram justine

4 Flisan:

skriven

Japp! Hans röst var som klippt och skuren till just den låten!

Men annars tycker jag också att Reza är en klar stjärna!

Eddie gav också lite rysningar ikväll...(:



Kram och ha en go helg!

//Flisan

5 Jag:

skriven

Ja kompis...Du känner mig ganska väl vid de här laget...

Men de var helt oki faktiskt, o nu i dag känner jag mig faktiskt ganska klar!! Jag tror att jag är färdig... Även om jag älskar honom otroligt mkt... Så var den där känslan av trötthet bra!!! För han gav mig inte energi...han gjorde mig trött...



JAg blev trött av att träffa honom... O den känslan vill jag inte ha... o de var så tydligt i går...

O den blev ännu tydligare på morgonen när nån annan ringer o jag får energi...



Jag vet inte om jag svamlar nu...eller om du förstår vad jag menar...



Men jag mår bra idag!!! Så otroligt bra!!! Inga tårara... bara energi o glädje...



Kram...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: