- Jaha..

så slapp man ivf städa efter 2010 års bästa fest ivf....

Lägenhet, vad då? Bara för att jag drog med mig dottern dit
bort, visade henne läget och allt, då var det givetvis redan
kört....

Så inget bartendrande, inget party, ingen ny lägenhet.... Fast
ändå, vi sitter ju inte i sjön direkt, har ju min mysiga trea, är
inte så knäpp att jag säger upp den innan jag hittat nåt nytt
så nästa projekt blir att ringa vaktmästaren, eller områdes-
värd kanske det kallas nu? och sparka igång kakelbytet i mitt
mörka kök!

Ut med det asfula orangea kaklet med sprickor o elände, väck
med trasiga bänkskivor o in med det ljusaste vi kan få, man
kanske kan ha parrrrrrrty här också? ;-)

Har anmält mig på några andra lägenheter idag som tröst, inte
för att det är såååå troligt att min köplats räcker till en plats
på Berghem eller i stan, men man kan ju inte ge upp
före man har börjat, eller hur?

1 Myh:

skriven

Jag blir så besviken... den var ju verkligen perffa för oss. Men inte fan ger vi upp inte, vi är ju Karlssons!



Självklart blir det party i någon annan lägenhet :)! SÅ DET SÅ.

2 Anna:

skriven

Ja, festa i den gamla lyan!!

Ha en riktig röjjarskiva... En så'n där inredningen i köket blir helt förstörd och bara mååååste bytas... En renoveringsfest, liksom... Hihi!!

Kram och klart att du inte ska ge upp!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: