- Vad surfar du med för webbläsare?

 

 

Jag tyckte att jag var smart som äntligen övergav IE, var så mycket strul hela

tiden att jag höll på att få krupp, ju mer uppdateringar ju fler krascher, så vips

klev jag in i matchen och började surfa med just Firefox.....

 

Nu måste jag dock få klaga, numer kraschar Firefox minst lika ofta som IE gjorde

när jag bytte bort det... suck och stön och eländes elände..... Det som är bra är

dock att jag har bevakning på TkJ - Sveriges största IT-blogg och alldeles lämpligt

till att jag höll på att få ett mindre spel här hemma kommer han med det här

ypperliga inlägget:

 

Firefox - den mest buggiga webbläsaren?

 

Tydligen är det stora problem med just Firefox numer, alltid skönt att få veta att

man inte genom några dundermissar sabbat sin egen burk, vilket alltid är min

första tanke, VAD HAR JAG NU GJORT?! och ett hett tips är att ni kliver in hos

TkJ nån gång per dag, eller varför inte som jag lägg den på bevakning hos Bloglovin?

 

 

Nu återstår bara det lilla dilemmat, vad ska jag byta till?

 

 

Tydligen har uppstickaren Google Chrome fått en massa användare,

är det något ni skulle kunna rekommendera, och ha i huvudet att nu

talar vi om en ganska svåromprogrammerbar litentanta här, det går

liksom inte i en handvändning att lära om numer...

 

 

1 Ludwig Sörmlind:

skriven

Jag använder Flock. Passar mig som handen i handsken. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: