- Tack finaste särbot, tack för att du finns där för mig!


See My World Is Different


Click Here For Images & See My World Is Different Pictures



Det blev inte nån riktigt bra dag för mig idag,
efter ett par ynka timmars sömn bara så är det
väldigt svårt att studsa upp pigg och alert......

Som tur var hade jag ju min personliga
väckarklocka här hemma.......

- Men mamma, suckade hon när hon kom
intassandes i mitt rum i morse

Jag försov mig igen, för tusende gången minst
känns det som vid det här laget, men snart är jag
så van att jag kommer att kunna studsa upp, borsta
tänder, sminka mig, pinka, klä mig, ta morgonröken
tillsammans med morgonmedicinen samtidigt..... eeh..

Jobbade igen min halvtimme jag blev sen, förstås, och
här sitter jag nu med en helt vansinnig huvudvärk, som
vanligt.....

Har strategin för kvällen helt klar, kånka tillbaka låne-
dvdspelaren från dotterns rum, bädda ner mig, ordentligt
så man inte ens orkar att ta sig upp även om det börjar
brinna (symboliskt talat förstås!!) och fram med alla hel-
och halvkassa filmer jag bara kan leta reda på!!


Jädrar vad jag ska somna fort, även om det blir enbart
av filmöverdos, sova måste jag göra och min godnatt-tid
för ikväll blir vid nio-snåret......

Det sista som överger en är ju bevisligen
hoppet och nu får jag satsa 100 % på det!



Varför jag tackar särbot?
Jo, för att han återigen påminde mig om
att jag ju bara är människa, det är ok att
avboka ett möte om det inte går att genomföra.....


citatet ovan var bara så flummigt
att jag inte kunde låta bli det, ett
citat som taget från en avdomnad
litentanta nästintill haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: