- Liten Rabih fick gå...


Hur ska jag sammanfatta kvällens Idol?

Calle är en sann rocker, Reza har guld i strupen, hon är ju redan solklar som stjärna,
Erik är bra men lite tråkig... sen vet jag inte.... Tyckte att Eddie var tämligen
värdelös men han är ju både så rar o lillsöt att jag inte vill ha bort honom ur tävlingen,
lite dumma argument jag vet, Rabih gjorde ett bra jobb i andra omgången och
Mariette är liksom bara likasamma.....(Ser att jag helt glömt bort lilltjejen Tove också,
antagligen därför att hon inte heller lämnat några bestående minnen hos mig..)

Tror att jag hellre haft Mariette bort från finalen än Rahib faktiskt,
är ju lite svag för hans arabiska sätt att sjunga så lite sorgset känns det nu

1 Svärson:

skriven

Herregud Efwa, man ska ju vara glad och lycklig över att han är ute =)Jag tyckte han totalsågade alla låtar han överhuvudtaget började ta en ton på.

Skönt att slippa hans flickröst =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: