- Kallingar for Unicef?



Dottern tipsade mig om det här, hon är ju tämligen medveten om att morsan
uppskattar Persbrandt, tror att särbot också uppmärksammat detta faktum...

Självaste Micke har blivit "posterboy" åt Frigo, ett svenskt underklädersmärke
och givetvis ville jag haka på trenden, för själva russinet i kakan är ju att de
kommit med en limited edition:


där hela 5 :-/ kalling går till UNICEF!!
Klicka på Persbrandts logo här ovan så
kommer ni till sidan där ni kan beställa.

Dessvärre så känner jag att deras priser på mellan 215:- - 285:- per
par direkt undanröjer alla chanser att särbot skulle få stoltsera i ett par
sådan, ivf givna av mig, och i ärlighetens namn känner jag lite såhär:

Nog finns det enklare sätt att donera pengar till Unicef,
istället för att bränna en 300:- och bara bidra med den
där ynkliga femman, varför inte bara klicka in er på deras
hemsida och göra samma ekonomiska transaktion där,

skillnaden är den att ni istället för en gubbe iklädd kallingar
á la Persbrandt får en karl utan kallingar hemma,
kanske kan vara lika mycket afrodisakium i det ;-) ?


(klicka och ge go vänner!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: