- Jag har fått en utmärkelse!




Var ganska lämpligt att komma hem o smaska middag för att sen mötas av den här superfina utmärkelsen från MirAnna, var nämligen full av "Nä nu jävlar" efter Banala Kroppsfjaskeriet i dag..... Att nåt så enkelt och basalt ska vara så svårt och framförallt göra så jädra ont?? Varför är det så.......... :-(

(kommer säkert att glida in på det ämnet ikväll ändå för det är konstigt på alla sätt och vis, kan inte blunda för att det påverkar på alla möjliga sätt och gör ont, allt det utan att vara direkt krävande...sånt irriterar mig, en bra dag skulle jag säkerligen säga fascinerar istället men idag var det inte så jädra bra så ni får ta irritationen istället!)

Men hur som helst är jag superglad över MirAnnas egenhändigt ihopknåpade award, hon är en klippa på Photoshop, bland allt annat, och ska gotta mig i skenet av den vackra, men arga, pinuppan ett tag! (tror att halvt medvetslösa dottern gärna vill komma åt min dator ett tag till också innan hon äntligen får bädda ner sig...) Måndagar är tunga eller hur?

Men på återknapprande alltså go vänner!



1 Lindis:

skriven

Kul utmärkelse, kram

2 Anna:

skriven

Hihi!

Och jag ska stava det åt dej så blir det lättare att uttala...

För jag VET att det kan vara

F-A-S-C-I-N-E-R-A-N-D-E!!

(hoppas jag stavade rätt nu...)



Kram din lilla biatch... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: