- What's up with the cheese/bacon sausage?

Har ALDRIG slagit fel, oavsett om vi varit på OK i Åsele, som just nyss, eller Statoil i Gävle, nåt som inte verkar finnas till försäljning på nån endaste bensinstation i Sverige är fler än EN ost o bacon-korv i taget..... Jag envisas med att äta den trots att det ju så fint heter just OST o bacon, ett hett tips, om inte ens jag reagerar på den korven som är så otroligt känslig för laktos, tror nån att det finns ens en gnutta ost i den korven då?

Nå ja, den är lagom stark, lagom mild, lagom hellt enkelt och  istoppad ett sånt där Hot Dog-bröd så räcker en halva alldeles lagom för att överleva de sista 10 milen hem till Högland..

Och jo, jag fick den enda hehe! Men särbot får ju en halva alldeles bara sådär liksom så han kan ju inte klaga ändå! Förresten, den Höglands-bo som kläckte ur sig att det var sol o finväre där uppe, tjohooo säger bara jag! Härifrån där jag sitter just nu, Risnäset några km utanför Dorotea, så inte tusan ser det såååå soligt ut inte.... Fast det är ju inget nytt, det brukar ju alltid regna när jag kommer hit ändå, hoppas att vi vaknar till exakt samma värme som vi haft i den här bilen under resan upp då! Där fick man för att man gnäller om sommaren som aldrig blev av....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: