-Sims 3 kommer!

Som gammal Sims nörd, började tidigt med The Sims, fick sedan The Sims 2 av dåvarande sambot (som jag nu står utan, både sambo och viktig dvd till spelet....) och nu tänkte jag börja hinta för att ......jooooooo, tänk vilken fin present till litentanta ett nytt Sims vore va?  ;-) 

 

Läs mer om The Sims 3 !

The Sims 3 har releasedatum den 19 februari   

  

1 Lindis:

skriven

Ja, det är ett skoj spel, spelade mig helt beroende ett tag, jag glömde tid och rum, levde för sims sedan la jag av och har inte vågat börja spela det igen hehehe Kramen

2 virpi:

skriven

Jag har aldrig spelat sims men hört att det är lite beroendeframkallande.:)

Jag tycker bara att det verkar så sjukt att leka "familjeliv" när man är mitt uppe i det!Haha

Kram Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: