- Rädd för baciller, gå INTE till Apoteket!




Tänkte på en sak när jag satt och väntade på mina mediciner idag,
inte tusan får man vara rädd för att bli sjuk om man ska handla nåt
på apoteket inte!

Bredvid mig satt en stönande tonåring, en sån där härlig dreadsförsedd
likblek, genompiercad en med stjärnförsedda kalsonger... Jo, brallorna
i knävecket gör ju att även alla kärringar får den...tvivelaktiga äran att se
på tonårsrumpor nästan i det fria...hehe

Bredvid honom satt ännu en likblek ung kille...nu snackar vi likblek på
alla sätt och vis och av snörvlandet hos mr Dreads var Alvedonen till honom
och därav kunde jag lätt räkna ut att den andre stackarn skulle ha Resorben..
Inte illa va? Två flugor i en smäll, lite förkylning och en släng magsjuka bjöds
det på idag, alldeles gratis också! :-)

Men nu ska jag offline och engagera mig i umgänget med
hela familjen, bjuds på lax och färskpären hos modern nämligen!
1 gladulle:

skriven

hoppas det smakade gott:)

2 Katta & Doriz:

skriven

Det värsta för mig som har nedsatt immunförsvar är just Apoteket. och färdtjänst och sjukresor. Och akuten. Då blir jag garanterad smittad av något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: