- Nu ska vi "göra" Umeå!



Först (och troligtvis sist för idag ;-)  ) tar vi oss en sväng till Klabböle Energicentrum. Låter kanske inte så himla kul men jag har ganska så höga förhoppningar trots allt! Deras hemsida lämnar en jädra massa att önska men vi struntar i det och möter upp moder med vän trots allt, solen skiner, det börjar ju enligt väderprognoserna att närma sig slutet av sommaren och jag tänker inte sitta och sura på tisdag då det tydligen ska vara slut... på värmen iaf!

(Hittade en annan länk till det här evenemanget, hmmm, nån borde ta och fixa upp bland hemsidorna relaterade till Umeå helt enkelt för inte tusan blir man särskilt lockad av det här heller, visitumea ......)

Tar med mig kameran, ska snabbladda lite batterier för vi ska ju givetvis över hemska notvarpsbron till mitt älskade Arboretum också och om det inte är massor med folk kanske inspirationen till ett foto eller två infinner sig, var ju tämligen länge sen sist.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: