- Försöker ta en medial paus.... (kanske skrivet i lite affekt, OCH?!?)

Kanske kan man börja läsa massa böcker istället, stoppa huvudet i sanden och
drömma sig bort nån annanstans istället? Är oerhört kräkless på dessa IDIOTER
som bara för att de just nu sitter i regeringen tror att det kan få säga vad som helst.
döma ut människor på löpande band och blunda för en stor JÄVLA del av verkligheten.

Ilska är också en sorts energi sägs det och ILSKA har jag i massor, men det
måste vara nog nu. Jag kan inte förändra ett skit, jag svamlar bara till det för
allihopa och jag har FAN TA MIG HÖRT DEN SISTA JÄVLA MODERATE POLITIKERN
SNACKA SKIT OM OSS SOM INTE FIXAR ATT ARBETA!!!!!!!!

Far åt helvete, dra så ini satans långt bort ni bara kan, ramla i en grop o
drunkna i er egen skit eller varför inte bara stupa platt på arslet och tvärdö?!

Mitt liv är värt så mycket mer. Punkt.

O jag vet inte alls vad jag ska göra bara det att här är nyhetsflödet strypt.
På obestämd tid. Jag ska ägna mig åt min utförsäkring, spara pengar för en
resa till dotra med kärleken sin och så får det bli. (och även om det låter som
en helt sanslös kombination så behöver ni inte oroa er, jag löser det, så jävla
mycket kan jag lova!!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: