- Tänk OM...


allt man fick i sin mailbox var riktiga, äkta erbjudanden och man
verkligen hade en chans att få prova vad som finns där!

Just nu sitter jag och funderar kring om inte en härlig stugvistelse
i fräscha fritidshus i en härlig omgivning med bland annat sjö, golfmöjligheter,
inomhuspool och bastu inte skulle vara precis vad som behövs för att räta upp
en ganska långdragen och slitig höst/vinter/vår?

(tänk er grejen, en svamlig sjukskriven tanta i lyxiga omgivningar
- alldeles gratis! Inte särskilt troligt att jag blir utvald, tillhör nog helt
fel socialgrupp och potentiell semesterköpare ;)  )


Tog mig i kragen idag och fick med mig kupongen till en gratis pizza till
affären åtminstone.... Sen att jag då givetvis schabblade till det hela och
blev hänvisad till en lååååååååång kö för att få tillbaka pengarna resulterade
bara i att jo, pizzan ligger hemma i frysen men nog tusan betalade jag den själv.

Någon hörde av sig och ville publicera en artikel om en resa i min blogg,
det skulle handla om lite resetips och knorren, en länk till ett reseboknings-
företag. Hallå folk, jag MINNS INTE när jag reste senast, jag är inte den som
ni ska försöka kränga resor genom alltså, bara ett litet tips.

En annan skulle nog vara supernöjd om "bara" någon från vården hörde av
sig och tog min utredning ett litet steg vidare kanske... Jag behöver liksom inte
lyx och glamour, snarare en presentcheck på COOP eller ICA och någon form av
rehab kanske?

Och om jag vågar ta i lite, ett regeringsskifte
skulle heller inte sitta helt fel :)


Tror jag ska haka på Ett hjärta RÖTT och ta mig samman,
omstart och onyttigheter väntar. Våren är äntligen här!


1 Katta & Doriz:

skriven

När jag var liten skämdes jag över mammas rabattkuponger. Sedan flyttade jag hemifrån och började jobba själv. Ändå tycker jag fortfaradne att det är lika hemskt varje gång jag ska använda någon. För av någon konstig anledning blir det aldrig som det står på kupongen...



Men du, VARFÖR skulle någon annan publicera något i din blogg? Den är ju din, inget reklamforum....



Kram!

2 Pia:

skriven

Jag fick också frågan från ett företag som heter Expedia. Men jag kontrade och skrev: "Jo, nog kan jag länka och lägga in artikeln. Men what's in it for me?". Har inte hört något än!! ;o)

Om de slänger in en resa så kan jag nog tänka mig länka att mina otaliga(hahaha) läsare får ta del av det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: