- Pang, vilken krasch det blev Micke P.....


(lånad från bbc.....får symbolisera min känsla just nu!)


Här struttar man fram, verkligen struttar, eftersom att Darin med sin remix av
Who´s that girl pumpar i öronen! Jag är coool liksom, inte bara kall eftersom
att jag visst inte tagit på mig långfillingarna, utan här snackar vi om coola
morsan som drar gatan fram.

Efter kommer Robyn in - Don´t stop the music, perfekt att gå i takt med om man
har min benlängd ;) Fullt ös på tantan, jag är fortfarande ung, cool och struttar
fram!

Men , då borde jag ha fattat, för vips har jag Ted Gärdestad i öronen, inte
direkt min upptempolåt för en rask promenad efter ccigg på fredagskvällen inte..

"Jag såg i tidningen......." (Eiffeltornet)

Och vad händer inte när jag väl betalat mina cigg,
jo visst måste jag slänga ett getöga på Aftonbladets
löpsedel......


Sååååå jävla onödigt.
Jag som hade fått in bästa gunget
för den här fredagen, jag som var
på topp efter massa babbel på sms
och jag som verkligen gillade läget...

Sen kan man ju tänka på det i ett lite större perspektiv,
om man nu verkligen känner för det alltså. Jag ids inte.
Han VET om att han har barn, familj, PROBLEM och jo,
även ett arbete som ambassadör för Unicef...

Kalla mig moralkärring, som en annan bekant skrev om idag,
fast hon kallade sig en levande moralkaka, lite kul ;)
men jag må tycka om farliga karlar..ok för det. Men en sak
som jag verkligen inte gillar är DUMMA karlar. Nu har då jag
ledsnat på ditt strul Micke, tror jag får gå över till Wallander
helt och fullt helt enkelt....

Du är härmed bannad från mina drömmar,
bara så att du vet om!

Och hur gärna jag än ville strutta tillbaka
igen så gick det inte, en sur tant vaggar mer..

Hörru särbot - är du inte här snart? ;)


1 Pia:

skriven

Ja, jag fattar inte vad han håller på med.. :o(

Sv: Jo, ispåsen(gelepåse som finns på Apoteket) har räddat mitt liv, kan jag ärligt säga. Den domnar bort smärtan. Pratade med naprapaten och han sa att det är kyla jag behöver, värme kan göra inflammationen värre.. Prova och se. Enda nackdelen är att man blir aningens stel i musklerna, men det är det värt genom att man slipper värsta smärtan.

Ha en skön helg!!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: