- På tal om


ingenting speciellt så skiner solen inte bara i Karlsta idag, utan även här
hemma i Umeå men jag håller mig nog inne ändå. Är sådär på gränsen
till sjuk, eller nåt, och ska ta mig en svängom med dammsugaren tänkte
jag....


Kanske behöver jag en stenhård spark i arslet, får inte tummen ur hur jag
än drar och sliter dock, det måste ju finnas något meningsfullt att fylla den
här dagen med, eller hur? Lite avslagen känns den dock efter att jag lyckades
starta upp med partiledardebatten på svt... Många dumheter som sägs och
jag vet att jag inte ska stirra på sådant som enbart höjer blodtrycket men
när man väl börjat är det ju så svårt att kliva av.

Dagens lista är ivf klar, städa har väl högst prio, tvätten givetvis men sedan,
ska jag våga mig på att leta upp en viss person eller inte? Jag är kluven, minst
sagt, då det som alltid innebär en viss "risk" i att försöka väcka liv i gamla
relationer, särskilt sådana som man sprungit ifrån i en massa år...

Nå ja, denna dag ska väl få rulla vidare,
lämnar er med en liten skrattis :)





1 Camilla:

skriven

Kramas :) önskar dig en toppen helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: