- Need he say more?





Men GRATTIS då allihopa, tur att pengarna finns,
tur att det börjar vara så jädra stabilt att det
FEMTE jobbskatteavdraget väntar runt hörnet!!!!


Sen struntar vi i såna småsaker som att människor tvingas
ta tjänstledigt (?!) för att överlämnas i något som kallas
"rehabilitering" utan att ens få någon information om
vad det handlar om....Ja, eller få reda på vilken ersättning
de kommer att ha som inkomst under ETT HELT ÅR...
(och nej, det här är ingen historia ni kan hitta på nätet, det
finns så många fler ute i "innanförskapet" än vad ni någonsin
kan tro!)


Jag är less
jag är spyless

jag ser människor som
far så illa av vad som är
beslutat och droppen, för
den tjugohundrade gången
är väl ändå att möta herr
Reinfeldts självgoda nuna i nyheterna........

"vi menar ju att det är det bästa sättet att stimulera deltidsarbetande, låginkomsttagare
till att vilja jobba mer, till att rent allmänt göra det tydligt det vi har sagt att
VANLIGT FOLK SOM JOBBAR ska kunna känna det i plånboken...."


Man måste vara totalt väck i skallen om man fortfarande går omkring och
hoppas på ett humanare bemötande av människor som av hälsoskäl inte
kan arbeta - hur ska det någonsin vara möjligt när allt Reinfeldt talar om
är att sänka skatterna?

Vi tillhör också det sk "vanliga folket", eller är det helt enkelt en
radikal utrensning av trasiga individer med dåliga gener han är
ute efter? Vi kan skapa ett svenskt folk så inavlat att det engelska
kungahuset framstår som invandrartätt men inte tusan tror jag att
det kommer att bli friskare ändå... (titta under avel på wikipedia,
läs Metoder så oops, där dyker visst inavel upp som
en nödvändighet....)

Tycker ni att jag tar i ? Jaha, ok, men det skiter jag i....
Ni skiter ju i oss så varför ska jag bry mig........




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: