- Jag är beredd att medge att jag inte alltid har rätt, med jag har heller aldrig fel...


känns som något inte bara Samuel Goldwyn kunde säga och
verkligen mena det...... - vi är några till  ;)




Här har ni min pappa, Bengt. Av någon anledning har han
dykit upp allt oftare i min tankevärld på sistone och idag blev
det bara dags att slita fram bilderna ännu en gång.

Du farsan, du skulle ha stannat kvar några år till,
54 år var ingenting, alldeles, alldeles för tidigt....



Ska sätta mig och lyssna på något jag vet att han gillade,
Verkmästarn i magen från" Varning för barn"-skivan med
Magnus och Brasse, visst minns ni den tiden? ;)





1 Bunny:

skriven

Hallå :) Vill bara berätta att Fk läste det här inlägget nyss ;)



Varning för barn var bäst :) Jag älskade flygkaptenen! Mamma spelade den om och om igen på LP :)



Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: