- Hmm, nystart i morgon kanske?


 

 

Att vi är lite sega av oss är inget nytt, jag ska till mitt försvar säga att jag ivf nämnde

att kanske skulle vi ta och ge oss ut i morgon, läs idag, häromnatten, men hmmm....

 

Att säga och att göra är ju två vitt skilda saker, hittills har dagen bestått av ett

stilla surfande runtom, letade fram Maria Montazami's blogg där jag fastnade,

säga vad man vill men det är omöjligt att inte tycka om vår blonda amazon over there!

 

Jag lyckades upptäcka att Morden i Midsomer nu går igång på sin allra sista säsong,

det får man ju inte missa, vi får väl knöla ihop oss i soffan här hemma och jag ska

verkligen försöka hålla särbon vid liv hela avsnittet igenom.

 

Just nu "jobbar jag i köket".... jag både tinar kyckling och förblöter disk, bästa delen av

köksarbetet liksom, det som bara pågår medans jag kan göra något roligare. Tanken

är väl att jag ska hitta av något bra recept på nätet men det återstår att se, utan att vara

för taskig kan jag väl säga att ingredienser inte är så lätt att hitta här huset.....

utan kocka hemma verkar särbot hålla sig en bit köksregionerna ;)

 

Nå ja, i morgon är en annan dag -

i mitt fall dags för hemresa och en massa städning.

NU ska julen väck från Marieberg, det är liiiiite mysigt

dagarna före jul men sen brinner det bara i fingrarna

att få plocka väck det igen.

 

 

 

1 Pia:

skriven

Jag brukar också läsa Marias blogg.. Men det räcker med en gång i veckan, hon har jag ofattbart många bilder på familjen i den.. :o)

Men hon är mysig.. så där genuin och ibland borde hon ha en tröja som sa "jag är inte dum, men ibland blir det fel när jag tänker"!!! :o) För korkad är hon definitivt inte, men ibland kommer det väldigt roliga saker ut ur den där läppstiftiga munnen! :o)



Midsomer.. ja jag är också tveksam till ändring. Men som Ia skrev hos mig. Det är ju inte någon som ska ta över rollen som Tom Barnaby utan det blir ju en helt ny karaktär så det kan nog funka..



Tänkte kasta ut julen idag, men orkade inte.. Är ledig onsd-sönd så någon av de dagarna blir det.. Håller med dig också om att det är mysigt att få upp allt, men när julen varit så kan det lika gärna väck!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: